Sunday 28 April 2013

UMNO-BN Kelemasan

Aku tabik spingGGG sama ini apek..

Pasai semangat yang tinggi ditunjukan oleh beliau kerana membantu perjuangan Pas .
Apa yang dapat aku simpulkan dari gambar ini ialah jurang yang memisahkan antara kaum Cina dengan Pas kini kian terhakis jauh..
Bawa lah cerita hudud ..orang cina potong lancau ,potong tangan ka mereka semua tak ambik pot dengan dakyah Umno/BN.Semua usaha Umno/Mca menakut nakutkan kaum cina terhadap Pas seperti tidak berhasil.
Jika ada masa kelapangan aku sering berjumpa serta bersembang dengan masyarakat orang orang cina ditempat aku....
bila ditanya,..

undi kali ini lu kasi siapa , dengan lantas mereka menjawab" wa mau ubah ". ..
Betui ka lu mau kasi ubah... ya maaAAA.ini BN talak guna banyak susah sama lakyat..,

aku diam sambil tersenyum...ha ha ha..
Jadi tak heran aku bila tengok gambar gambar Masyarakat cina membantu Pas dilaman sosial berlambak lambak di muat naik oleh orang ramai.
Sebab cina sekarang dah cerdik belaka kerana mereka tau semua yang buruk itu datang dari umno ha ha ha...


No comments:

Post a Comment